BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

21.5.11

無標題 ((:

請黎唔好對藕咁好啦
我會唔知點樣面對你噶 :(


有時
藕真系寧願黎唔識藕


但系
有時如果睇到黎 , 黎又唔理藕
唔同藕廣話
藕又好像覺得黎忽略咗藕


而且HORRR
藕又唔敢同黎廣話WORRR
睇到黎
藕有廣唔出GEH感覺


唔知點解
每當藕睇到黎同黎GEH xxx
藕都會選擇避開


尋日
值得一點開心GEH就系
佢又同藕廣咗一句話 
:[ 考試加油 ] !


當時
藕都不知要開心好 , 定系傷心好 


唉 
都唔知要點樣廣啊 = w =


算啦
藕只知道藕好仲意黎啊
聽唔聽到啊 


藕廣到而度就到此為止啊
聽歌啦 :)




房祖名— 假動作

揮揮手只是 假動作
掩飾我 我深爱过的线索
不应无理剥夺
该你的福祉成果

就算冷漠是假动作
没有错 我违亏心碎藏躲
独自人海流落
為的只是要你忘了




林俊傑 — 記得

誰還記得是誰先說 永遠的愛我
以前的一句話是我們 
以後的傷口
過得太久沒人記得 
當初那些溫柔
我和你手牽手說要一起 
走到最後



张靓颖 — 如果這就是愛情

如果這就是愛情
本來就不公平
你不需要講理 我可以離去
如果我成全了你 如果我能祝福你
那不是我看清
是我證明
我愛你



王菲 — 容易受傷的女人

情難自禁 
我卻其實屬於
極度容易受傷的女人
不要 不要 不要骤来骤去  
請珍惜我的心 如明白我
繼續情願熱戀
這個容易受傷的女人
不要等 
這一刻
請熱吻 :D



嚴重警告 :

我懂我寫的部落格不是很好
是很好笑
很傻
你不喜歡可以不要進來看的
立刻退出

滾出

我的部落格 !


謝謝合作







遲點更新

沒有留言:

張貼留言